Addi

Alla inlägg den 7 april 2008

Av Adriana - 7 april 2008 13:05

Först en liten gåta. Vad för sorts produkt gömmer sig bakom denna förföriska beskrivning?


Upplev XXXXXXX, en spännande kombination av effektiv XXXXXX och en härligt aromatisk doft som tilltalar dina sinnen - för underbart len hud.


Avslöjande: Det ÄR absolut inte i någon hörna en spännande kombination, så vida man inte är mascocist av värsta graden. Den härligt aromatiska doften har man numera för alltid, likt någon av Pavlovs hundar, förknippat med intensiv smärta och därför tilltalar det så fan mina sinnen. Snarare skulle jag springa skrikande från den plats denna doft i framtiden av någon anledning skulle nå min näsa.


Ni kanske har gissat att det är hårborttagningsvax som beskrivits så vackert och högstämt i bruksanvisningen som följde paketet.


Tänkte att idag, när jag inte hade något värst mycket roligare för mig, så skulle jag ta av vinterpälsen lite här och var på kroppen. Rakhyvel är rätt jobbigt, dels för att man måste raka så ofta och dels för att bladen i min rakhyvel är så gamla att man måste gnussa med den för att få av håret. Så varför inte prova denna spännande kombination av....etc osv.


Sagt och gjort.


Och förstås: ajsomhelvetefan-åneeej, jag har bara dragit av halva strippen, jag måste dra en gång till!!!! Aaaaaaajjjjjjj!!! Arrggghhh! (Utstött av den som fällt de bevingade orden "att föda barn är inte värst mycket jobbigare/gör inte mer ont än att ha en rejäl magsjuka").


Well.

Addi, numera inte lika luden, men med vackra små illröda knottror på valda ställen på kroppen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards