Addi

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Adriana - 3 september 2010 18:43

  


Är tillbaka från årets lägerskola.

För första gången nånsin hade vi riktigt pissväder. Vi fick några timmars sol igår men sedan regnade det i omgångar hela tiden.  :(

Dessutom blåste det upp riktigt rejält så vi fick vänta med kanotfärderna till senare på kvällen då det äntligen mojnade. Då hann dessvärre inte de mindre barnen paddla till deras stora besvikelse.


De äldre barnen får sova över (efterlängtat bland eleverna) och underbart nog var det ett ganska lugnt gäng tjejer som jag fick sova med. Visst var det tjatter och fnitter en bit in på kvällen men efter att ljuset släckts vid halvelvatiden så dröjde det inte många minuter innan alla var tysta och (förhoppningsvis) sov.

Själv hade jag med mig mitt överlevnadskit: öronproppar. Med dessa klarar man det mesta i livet!


Lite seg idag ändå.

Unnar mig en kantarellmacka och ett glas rött - because I´m worth it!

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards