Addi

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Adriana - 12 oktober 2008 10:20

Jag hade verkligen riktigt sjukt kul på kryssningen.

Var uppe till klockan halv sex på morgonen och jag tror inte att jag nånsin kan minnas att jag varit uppe så länge och faktiskt haft KUL i princip hela tiden. Jag brukar ju vara den som kroknar först och antingen bara är trött och sömnig eller sitter och tänker "vad gör jag här, egentligen, och hur långråkig är inte den här tillställningen på en skala".


Nu hade jag bestämt mig för att ha kul redan i förväg och någon gång vid ett kritiskt tillfälle på kvällen så valde jag "rätt" gäng att hänga med. Hade jag varit kvar med de vanliga hade det nog blivit natti-natti lite tidigare.

De här som jag blev kvar med var fantstiskt underhållande och totalgalna så det blev inte en lugn sekund på hela natten - fanns helt enkelt inte tid att känna efter om man var trött eller inte.
Vår OS-medaljörs rullstol blev till exempel flitigt använd. Vet ni att man får bartenderns uppmärksamhet mycket fortare om man rullar fram till disken i en rullstol? Användbart!


Dagen efter var väl som dagar efter brukar vara, men det var rätt OK ändå och jag fick i mig både frukost och lunch ändå.


Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards