Addi

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Adriana - 20 februari 2009 19:29

Bild från gårdagens Maskeradhoppning på Denan". Fredrik är en av Bröderna Fluff och på var sin sida om honom är "The very young riders".


Det här lovet kom ju inte en sekund för tidigt.
Känns som om jag varit oavbrutet sjuk sedan jul och de senaste veckorna har jag mest fraktat runt mig själv på ren vilja snarare än på befintlig energi.

Men nu ska jag soooova. Äntligen!


Igår hade ungdomssektionen i klubben anordnat en maskeradhoppning. Tyvärr var det flera som strök sig men det dök ändå upp ett litet glatt gäng som hittat på roliga utstyrslar.
Fredrik och Ellen från stallet kädde ut sig till Bröderna Fluff (om ni nu kommer ihåg det barnprogrammet). Fredriks peruk föll dock åt pipan under hoppningen.
Klipp kommer nedan, men varning för att det inte direkt var stilhoppning utan snarare genuin busridning. Men sådant ska man väl ägna sig åt ibland också... :)


Av Adriana - 20 februari 2009 19:18

Beastie Boys - Licensed to ill. -86. Hmm, varför köpte jag den här? Inte riktigt i samma stil som min i övrigt ganska spretiga skivsamling, men jag vet att jag lyssnade rätt mycket på den här ändå.


The Who - It´s hard. - 82. Måste ha inköpts under min "Quadrophenia"-era. Men är en typisk såndär skiva som inte borde getts ut av ett band som varit och är legendariskt. Ett rätt patetiskt försök att "hänga med"... Klippet är ändå en av de bättre låtarna på skivan.


Kraftwerk - Autobahn. -74. Yes! Alltid! (Svensk översättning av texten "fan fan fan på autobahn.."

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards