Addi

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Adriana - 12 februari 2009 18:38

Det var ju inte länge sedan jag åkte på en helvetisk magsjuka.

Sedan dess har jag varit mer eller mindre krasslig på olika sätt. Nu i måndags mådde jag faktiskt bra, tyckte jag. I allafall på förmiddagen. Sedan satte det igång igen: mår halvtaskigt. Orkar inte riktigt äta som jag brukar - och det om något, är väl tecken på att jag inte mår bra.


Igår i pulkabacken så var det så mycket att hålla reda på så jag hann väl inte känna efter och ljummen "grillad" korv smakar ju aldrig gott, så om jag inte hade aptit då så var det ju förklarligt.

Idag har jag dragit och hankat mig genom skoldagen och när jag kom hem gick jag och la mig på soffan direkt.
Har kommit upp ur soffan nu, men inte mår jag något vidare inte. Hoppas det går över.

Av Adriana - 12 februari 2009 18:30


Hit Parade 72. -72. Den här köpte jag faktiskt av min bror. Det var nog det första köp av något alls som jag nånsin gjorde för jag kan inte ha varit så gammal. Vet att priset var en påse godis vilket nästan var ett överpris för en skiva med hitlåtar spelade av icke-originalartister... Men jag var nöjd och glad (och min brorsa också, antar jag, så länge godiset räckte).


Lisa Stansfield - Affection, -89. One hit wonder. ...Been around the world and ajajaj...


Roxette - Look Sharp! -88. Den har väl alla, eller?

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards