Addi

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Adriana - 6 februari 2009 16:24


Våra katter är fantastiskt söta!
Tjockisen är kramgoast även om han säkert hade önskat att han INTE var det ibland...

Kattmamma är den som har mest vett att uppskatta när vi klappar och lilla Vesslan är mest som en liten vessla. Men när hon äntligen satt eller lagt sig ner så gillar hon att bli klappad.


Av Adriana - 6 februari 2009 15:56

Jerry Williams - I can jive. -79. En av mina första skivor som jag köpte själv! Dessutom var jag länge otroligt stolt över att få kommit in på FOLKPARKEN i Södertälje för att se på Jerry Williams! Det var STORT för en 13-åring! Kul smak man hade som liten. :)


Phil Collins - No jacket required. -85. Den här köpte jag i England. Var länge en av mina favoritskivor, men har dessvärre inte åldrats med värdighet. Ingen musik som jag orkar lyssna på längre.


Black Sabbath - Sabbath bloody sabbath. -73. Ännu en adopterad skiva (från min brorsas skivsamlingar). Från tiden innan Ozzy blev en lallande tjock drogtomte. (Drogtomte var han säkert redan, förstås, men inte tjock och überpunchig än).

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards