Addi

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Adriana - 13 februari 2009 17:13


Det är en bild på Fredrik och Fantastiska Falcon i senaste numret av Häst & Ryttare. Tredje gången de är med på bild i den tidningen!
Det finns ingen bättre ponny än Falcon. Här var han som allra bäst och vackrast. Hindret de seglar över på bilden är 95 cm, för en B-ponny är det högt!

Tänk om man kunde uppfinna förstoringspiller... Det här är verkligen en ponny man velat haft som stor häst. Inte förrän man haft en kanonponny så har man vett att uppskatta när både psyke och kapacitet sammanfaller. Tänk en ponny som både är glad och uppskattar det mesta man hittar på, samtidigt som den faktistk KAN göra det man ber om. Att hoppa var Falcons jobb och han visste att han var bra på det. Han var en tävlingsdiva som visste att han var värd en miljon.
Fredriks nuvarande Coffee är ganska lik honom, men hon vet ännu inte om att hon aspirerar på att ärva titeln bästa ponnyn i världen.

Av Adriana - 13 februari 2009 17:04


Sade - Diamond Life. -84. Den här skivan lyssnade jag mycket på till min mammas stora glädje. Det var ju lite skillnad på den och Adam & The ants så att säga... Uppföljaren var däremot inte lika intressant.


Gary Glitter - Glitter. -72. Riktig glamrock. Fick skivan av min bror. Minns låtarna mest som bakgrundsmusik när jag var liten, men den var inget jag själv lyssnade särskilt mycket på.


Whitesnake - Ready an´ Willing. -80. En av mina favvoskivor. Här var de bra - inga av de äckliga synthar som användes senare på 80-talet.

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards