Addi

Alla inlägg den 15 september 2008

Av Adriana - 15 september 2008 19:48

När man ska börja träna så går det ju bäst när man har en träningskompis. Ni vet - en sån där som har ungefär samma usla kondis som man själv har och kanske ungefär samma behov av att gå ner några kilo, eller åtminstone samla dem på lite tjusigare ställen än de befinner sig på för ögonblicket.

Då kan man peppa varandra och se till att den där träningen blir gjord.


Jag har funnit min perfekta träningskompis som lever upp till alla likheter med mig.


Denna träningskompis har helt klart samlat på sig en hel del kilon runt magen under sommaren. (Som jag!)

Hon flåsar också så fort hon utsätts för lite ansträninging. (Som jag!)

Så idag vi var ute på promenad tillsammans upp och ner för crossbackarna med lössand och vi tyckte bägge att det var jobbigt.


Det enda tråkiga är att peppingen lär bli rätt ensidig, eftersom det handlar om Fredriks ponny, Coffee.




Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards