Addi

Alla inlägg den 8 september 2008

Av Adriana - 8 september 2008 16:14

Idag var det då dagen D för Bullen.

Sov inget vidare på natten och våndades för när jag skulle upp och leda ut honom ur hagen till bultpistolen.


Så ringer killen från Nödslakten och säger att han fått fel på lastbilen och kan inte komma..! Han lät verkligen väldigt beklagande och sa att han kunde komma i princip när som helst imorgon istället. Bara att imorgon och resten av veckan har jag jättesvårt att komma ifrån på dagtid. Det är viktiga möten och sådant jag inte kan försvinna ifrån.


Fick ringa till Roland och fråga om inte han kan ta det imorgon. Han tyckte det var jättehemskt (förstås!) att avliva Fachall den där gången för länge sen, men han ställer upp imorgon ändå. Jag avundas honom inte och beklagar på sätt och vis att det inte blir jag som följer Bullen de sista minuterna i livet. Min princip är att om man varit med under de roliga dagarna när man har ett djur så måste man även ställa upp när det är dags för de otrevliga delarna. - Man finns där för sitt husdjur nöd och lust helt enkelt. Through thick and thin...

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards