Addi

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Adriana - 16 februari 2011 21:27

Det verkar liksom inte gå över, oflytet här.

Jag har i och för sig haft det realtivt OK med gipset. Sedan i fredags har jag kunnat gå utan kryckor (ser ut som nån av zombierna i "Thriller" när jag tar mig fram, men skitsamman) och det är faktiskt jätteskönt. Nu känner jag att jag småfryser och har fått en jobbig hosta som gör ont... Halva klassen är eller har varit hemma med en långdragen influensa med hög feber och hosta så i värsta fall är det vad jag har att se fram emot. Hoppas inte.

Roland är på väg in till aktuten med Fredrik som sedan igår haft ont i brösttkorgen. Han säger att han inte sträckt sig eller gjort något som borde orsakat detta och han hade svårt att sova natten till idag då det gjorde ont. Under dagen har det känts en del, men nu på kvällen tycker han att det blivit svårt att dra djupare andetag och då är det väl lika bra att åka in så att det inte är astma eller något annat otrevligt.

Han har ju precis börjat kunna använda sin arm sedan han trillade och stukade den för några veckor sedan.

Oflyt som sagt.



Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards