Addi

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Adriana - 11 februari 2011 11:31

Inte nån särskilt unik rubrik idag.

Jag är kvar hemma, likt ganska många andra här omkring.


Roland kollade sin "pålitliga" iPhone-app som sa att alla bussar gick och tog sig iväg till hållplatsen. För att inse att absolut INGEN buss gick...

Hade han som jag, kollat SL:s sida så hade han blivit varse om verkligheten och besparat sig en kall och blöt morgonpromenad...

Jag ringde till skolan igen lite senare och fick tag på Nettan som berättade att de bara var tre vuxna på skolan och en handfull barn. De skulle ta dem till gympasalen och leka lite lekar. Hon tyckte att jag absolut skulle hålla mig hemma för hon beskrev sin egen tur till skolan som en skräckfärd.


Roland tog bilen och åkte till jobbet ändå. Motorvägen blir nog plogad lite oftare än våran lilla skitväg mot Finsta.


Ärligt talat hade jag faktiskt inte haft något emot att jobba istället, jag är rätt trött på att vara hemma och jag kan ändå inte göra så mycket här - definitivt inte gå ut till exempel. Blä.

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards