Addi

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Adriana - 26 juni 2009 19:24

Idag åkte Sanna och jag till Stockholm.

Det fläktade faktiskt lite inne i stan så det blev aldrig den där härdsmältevärmen som jag befarade.

För att ta det säkra för det osäkra så gick vi ändå till Gamla Stan och köpte Ben & Jerryglass till lunch.

Min strut innehöll kaffeglass, chocolate fudge brownieglass och en vanilj, cocos och mandelglass.

Sanna tog samma cocos och mandelglass, körsbärsglass och Vanilla Toffee Crunch.

Kaffeglassen och körsbärsglassen var godast, tycker jag!


Efter det gick vi och shoppade lite. Köpte en del smågrejer på Lagerhouse, bl a en nagelborste till Fredrik vilket han verkligen behöver.


Sedan handlade jag även ett par jättefina skor!

Avslutade på eftermiddagen genom att äta Sushi.

Letade egentligen efter en mongolisk buffé/sushibuffé som i allafall förut fanns någonstans runt Biblioteksgatan/Norrlandsgatan men efter 45 minuters promenad i värmen och allt plattare fötter fick vi ge upp. Hittade en vanlig sushirestaurang och åt där istället.


Sov nästan hela vägen hem på 676:an. Kände mig väldigt "Norrtäljependlare"... :)

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards