Addi

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Adriana - 14 april 2009 14:23

Det fanns ju tusen sysslor att hinna göra innan vi åker iväg.

Egentligen borde jag låta göra en rejäl undersökning av hjärnan då de flesta "måsten" handlar om klubben. Det är visserligen kul på ett sätt men samtidigt är det lite sjukt att ta på sig måsten i en tid då alla försöker göra sig av med dom.


Så under morgonen har jag:
- Ställt samman dagordning till styrelsemötet som kommer att hållas dagen efter jag kommit hem
- Ring grannklubben som byggt ridhus som vi gärna vill få in en fot i, vi ska ha möte senare för att diskutera detta
- Räknat medlemmar och sänt in kompletteringar till kommunen
- Uppdaterat hemsidan
- Ringt hyresvärden på Lovisedal för att höra om dödsboet är klart så att vi kan skriva om kontraktet samt förvarnat om att första tävlingen för säsongen är på lördag
- Mailat om Lisaträningar o frågat Mia om hon kan göra schemat inför nästa vecka

- Klippt Fredrik
- Mockat
- Lagt in en tvätt i tvättmaskinen
- Pratat med Elin om banmarkeringarna inför Lovisedalsritten
- Ringt och strykt Coffee från en dressyrtävling den19:e som vi lite överambitiöst anmält till
- Mailat och svarat på några saker som togs upp av Distanskommittén
- Kollat på Top Chef på TV (har faktiskt hunnit det!)
- Lagat och ätit lunch.


Nu ska jag springa runt med armarna vevandes vilt över huvudet och nojja över det jag inte kommer ihåg att jag måste göra.


Jag tror faktiskt att jag behöver den här semestern...
-

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards