Addi

Alla inlägg den 12 april 2009

Av Adriana - 12 april 2009 17:39

Idag åkte vi till Täby Centrum för lite reseshopping. Det var nästan helt tomt på folk där. Tror att de flesta förväntade sig att affärerna skulle vara stängda. Tur för oss.

Jag köpte min favvospray - SVINdyr - och Fredrik avslöjade glatt att han brukar använda den som luktspray på toa. Kul.
Det går att köpa en jätteflaska med Glade luftspray på ÖB för 20 spänn. Istället använder han min 250 kr-hårspray.
Om en månad lär barnet ha läkt ihop igen.


Roland behövde nya kortbrallor och jag tror definitivt att jag kommer att ha användning för solhatten som jag köpte. Utöver detta såg vi till att införskaffa solkräm faktor 30. Hoppas intensivt att vi inte bränner oss redan första dagen så att vi får tillbringa resten av veckan inomhus... Å andra sidan brukar jag trivas bäst i skuggan. Har inget emot värme men brännande sol rakt i nyllet är inte min grej.


Tur att det varit lite vackert väder här hemma innan avfärd, har faktiskt fått en och annan solstråle på mig. 

Här bild från från Fredriks senaste ridtur, hästen på väg ut till hagen igen:

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards