Addi

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Adriana - 3 mars 2011 17:09

Idag red jag för första gången sedan jag bröt benet!

Det gick faktiskt över förväntan, det kändes knappt alls i foten. Red ändå lätt nästan hela tiden. Däremot kände jag av efterdyningarna av influensan. Det var snarare det som gjorde att jag inte orkade rida särskilt länge, än foten.


Snälla lilla Coffee är verkligen världens bästa ponny - jätterolig att rida!

  
Bild på sovande Coffee i varmare tider.... Längtar dit!

 

Inte nog med att jag red Coffee - när jag skulle hem så undrade Sanna om jag inte ville ha skjuts av Sacha. Hon skulle ut och rida och kunde gå bredvid på vägen hem om jag satt på hästen. Så på det viset kom det sig att jag red Sacha (åkte häst, snarare)  för första gången nånsin idag! Det var ju några centimeter högre upp i luften än när jag satt på Coffee, men han lunkade snällt på.

Enda bekymret som dök upp lite senare var hur jag skulle av. Hade inte lust att landa på på det svaga benet så det blev lite pyssligt att svinga sig ner och bara ta emot sig med höger ben, men det gick det med.



Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards