Addi

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Adriana - 12 juli 2009 14:52

När jag satt på köksfarstun la jag märke till en idog liten fjäril som envist försökte hitta något ätbart på en gul plastborste.

Tungan (eller vad nu den där struten är) for omkring överallt på borsten och fjärilen gav sig bara inte! Jag gick iväg för att hämta kameran och den satt kvar. Den brydde sig inte heller om att jag viftade omkring med kameran bara nån centimeter ifrån den. Borsten måste helt enkelt ha luktat något oemotståndligt fjärilsmumsigt! Falsk marknadsföring dock...


Precis innan hade jag läst ut boken "Väninnan - rapport från Rosenbad" av Eva Franchell. Eva jobbade som Anna Lindhs pressekreterare och boken handlar om hennes tid med Anna Lindh fram tills dess Anna blev mördad, och alla politiska händelser däromkring. Boken var faktiskt intressant och rätt lättläst även om ämnet inte riktigt låter sådär superspännande kanske.


Så hämtade vi Fredrik, festprissen, vid bussen. Han hade sovit över hos en kompis i Söderbykarl, som hade ett litet party igår. Litet säger jag för att festen tydligen skulle rymmas i en friggebod så de kan inte ha varit särskilt många som var med. Fredrik sa att han var trött hur som helst, för de hade inte sovit mycket.

Direkt efter hemkomst skulle han iväg till Saga på Denan som fyller år. Dags för födelsedagsparty, så det var bara att festa vidare!
Tror han sover rätt länge imorgon...

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards