Addi

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Adriana - 7 januari 2009 18:01

Det var med stor möda och en ansenlig mängd självövertalning som jag tog mig upp ur sängen imorse.

Första arbetsdagen sedan den 19/12. Hårt.


Idag hämtade Roland hem en låda med Distansrittsbroschyrer från tryckeriet. Det var med hjärtat i halsgropen som jag läste igenom ett av exemplaren. Jag vet att originalet blev korrekturläst en massa gånger och av flera olika personer, men jag väntar mig ändå hela tiden att läsa "Distnasritt" eller något liknande i nån rubrik. Det vore liksom så likt mig - eller så likt något gjort av mig om det blev så.

Tycker framsidan (den ångestframkallande) inte blev helt lyckad. Är troligen självkritisk och om jag inte slagit till och valt den till slut så hade jag väl suttit och velat över den än - men jag skulle vilja ha något ÄNNU bättre och ännu klatchigare. Den är fin, men lite...blaskig..? Men vad sjutton. Nu är brochyren klar och den får duga tills nån annan gör nån bättre.


Har siamesabstinens.
Råkade gå in på en siamesuppfödares hemsida och föll handlöst för alla bilder på fladderörade katter. De är så FINA! Vill ha!

Sanna får flytta hemifrån och ta med sig några av våra gamla tjurputtiga bonnkatter (dom ÄR verkligen som gamla knarriga bönder!) så köper jag mig en eller två små blåögda levande mistlurar igen.


Igår hopptränade Fredrik och fick till några riktigt fina omhoppningssvängar. Det tar sig.

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards