Addi

Alla inlägg den 15 december 2008

Av Adriana - 15 december 2008 20:26

Jag har varit ledig flera måndagar i rad så nu när jag återgick till att jobba även på en måndag så blev jag snabbt påmind om hur svinkallt det är i skolan när värmen varit neddragen över helgen. Det tar hela måndagen att värma upp lokalerna igen.

Virade in mig i en stor stickad schal som jag "lånat" av Sanna och som jag har i skolan för tillfällen som dessa och gick runt med den som en jättelarv i kokong. Undvek att sticka ut fingrarna ens, om jag inte absolut var tvungen.


En av ungarna satt i bänken iklädd ett linne utan ärmar, fick ytterligare köldfrossa bara av att titta på henne. Fyyyyyy vad kalllllt!!!


På fredag åker vi till Spanien. Men givetvis ringde mina föräldrar idag och sa åt oss att ta med innetofflor och lite varmare kläder, för där är det också kallt.

Nu är det ju lite relativt det där med kallt, påpekade att deras "kallt" knappast går att jämföra med vårt "kallt" just nu. Men ändå. Det får gärna slå om till lite varmare när vi kommer ner dit.

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards