Addi

Alla inlägg den 4 november 2008

Av Adriana - 4 november 2008 12:24

Idag är jag riktigt nöjd!


Jag är jättenöjd med gårdagens distansmöte då 17 personer kom. (Fick nästan använda skohorn för att få in folk i vardagsrummet! Det är egentligen märkligt att ett så pass stort hus ska ha så risiga "umgängesytor" eller vad det brukar stå i husannonserna). Det var trevligt hur som helst och jag hoppas att alla andra också tyckte det.


Jag är nöjd med mina nya kläder och håret efter senaste klippningen. Kul när det inte känns jobbigt att se sig själv i spegeln.


Jag är väldigt nöjd och glad med mina arbetskamrater! Jobbet i sig kan jag ju tröttna på med jämna mellanrum, men det är nästan alltid kul att träffa folket här. De är roliga och vi funkar fånigt bra  ihop, faktiskt. Efter det där grupparbetet på kursen som jag beskrev tidigare så inser jag med ännu större tydlighet hur trist man skulle kunnat haft om man jobbat på "fel" ställe...


Så idag ska jag gå omkring och vila i min nöjdhet tills dess något rycker mig ur den. Kul som omväxling!



Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards