Addi

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Adriana - 2 mars 2010 18:49



Tänka sig att det bar iväg till Island igen!

Nu har jag varit där på sommaren, på senhösten och nu, mitt i vintern.


Snö var det gott om. Det hade tydligen snöat en hel del precis innan vi landade, för alla bilar var täckta med en massa snö och på vägen in till Reykjavik så var det inte särskilt plogat någonstans.


Justja, innan vi åkte in till huvudstaden så gjorde vi ett stopp vid den Blå Lagunen.

  

Här på vägen mot lagunen.


Jag hade nog kunnat hoppa lagunbadet, - det är ju tredje gången för mig, men det var inte särskilt dyrt så vi tog ett stopp och ett dopp ändå. Det var dock svinkallt i luften och den ömsom snöade och ömsom haglade så det gjorde ont i knoppen när man hade den ovanför vattnet...  Tur att man härdats här i Sverige denna vinter!


På kvällen åt vi skaldjurssallad på restaurang Geysir och sedan en Irish Coffee på Café Paris. Imorgon berättar jag mer om vårt besök på värsta futuristiska SPA:t!

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards