Addi

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Adriana - 1 augusti 2009 22:31

Idag åkte Sanna och jag till Linköping för att titta på häst och köpa godis.

Första stoppet blev på Gyllene Måsen på vägen ner. McFeast är gott!


Sedan åkte vi till Ljungsbro, vilket förresten är samma ställe som vi köpte Bullen från. Glömde att ta med äggen som jag gärna hade kastat på det försäljningsstallet för att de lurade på oss en trasig häst. Mycket skit på dom!
Men det som är bra med Ljungsbro är att Cloettas chokladfabrik ligger där och därmed även deras fabriksförsäljning av godis!

Godis på längden och på tvären!


Vi köpte andrasorterings-Polly, franska linser, lakritscenter, mandelbiskvier, sötlakrits och lite karameller. Rena godisjulaftonen!


Så glad ser man ut efter att ha godisshoppat big time!


Sedan tittade vi på häst nummer 1.

Efter det åkte vi till IKEA och köpte hylla och lite tillbehör. Åt på IKEAS restaurang.


Sedan tittade vi på häst nummer 2 på vägen hem.

Berättar inget mer om hästarna eftersom jag måste smälta intrycken litegrann innan jag säger vare sig bu eller bä.


Det var rätt trevligt åka iväg och Sanna och jag har alltid något att prata om så tiden går rätt fort även om man åker långt. Var hemma igen vid 22-tiden. Fredrik blev väldigt glad över allt godis! Tandtrollen med!

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards