Addi

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Adriana - 21 februari 2010 19:54

Så har jag avslutat den sista Wallanderboken - "Den orolige mannen".

Jag har läst alla Mankells Wallanderböcker och det är en av de bokserier som jag verkligen uppskattat. Därför blev jag faktiskt riktigt glad när det äntligen dök upp en ny - och lite förvånad då jag länge hört att Mankell ansett att han redan skrivit den sista boken om honom för flera år sedan.

Det var som att ta på sig gamla ingångna, sköna tofflor att läsa denna bok och jag fann mig bli riktigt ledsen på slutet när det verkligen sattes punkt för tiden med Wallander. Trist.


För övrigt så har det varit en riktigt gnistrande kall och solig dag. Rätt skönt med allt detta ljus. Vill gärna njuta av det vackra med vintern.

Och hade det varit varmare, så hade all den snö som nu fallit varit...regn - inte fasen hade man varit särskilt glad för det?


Nej, ärligt talat är jag rätt nöjd med all snö. Fredrik och Sanna var ute och red idag och tog en tur över åkern. Sacha fick gå först och bana väg och då räckte snön ändå upp till magen på Coffee... Wow.

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards