Addi

Alla inlägg den 7 november 2009

SVJ

Av Adriana - 7 november 2009 11:31

  


Igår såg jag Sannas medryttarhäst för första gången.

Hon har börjat rida ett halvblod som står mot Finstahållet. En femåring på drygt 175 cm i mankhöjd. Det är tamesjutton en hel DINOSAURIE!!


Som tur är verkar han vara en vänlig själ.
Igår red Sanna lektion för Sofia (eller rättare sagt, Sofia red det mesta av tiden då Sannas flunsavaccinerade arm gjorde för ont). Sofia var jätteförtjust i honom och kommenterade just att han var verkligen samarbetsvillig och trevlig för sin ringa ålder.

Själv kan jag inte låta bli att tycka att han ser väldigt tjusig ut. Han har en perfekt bläs och på det hela taget ser han ut som en vänlig jätte. Samtidigt är det ju frågan om en unghäst så jag försöker att tänka bort hur långt det är för Sanna ner till marken OM han skulle få tuppjuck nån gång...

Jag tror att min favorithöjd på hästar är sisådär B-ponnystorlek.


  

"Lille" Sacha, trött efter lektionen.

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards