Addi

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Adriana - 28 oktober 2009 20:06

Jag har svårt för att packa.

Ena dagen så tänker jag att jag ska börja i god tid, nästa tänker jag att jag lika gärna kan göra det lite senare.

Genom huvudet far halva tankar om vad för sorts kläder som skulle kunna tänkas passa ihop men jag tänker liksom inte klart dem.

Så står jag där i sista minuten och inser att ingenting passar ihop och att jag vare sig har lämpliga kläder att ha på ute i regnet (Islands härliga klimat), att stå och hänga med i baren eller ens att promenera omkring i inne i stan. De enda självklara kombosar jag har är stallkläder. Och ärligt talat skulle nog färg-/stilmatchande människor ha lite åsikter om mina stallkläder också.


Till slut häller jag en omgång osorterade kläder i en stor resväska och hoppas att något ska duga när jag kommer fram.


Jag kommer dock att klara första anhalten: Blå lagunen. Jag har hur många Yasuragibaddräkter som helst så bara jag får med mig en av dem så kommer det att funka!

  

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards