Addi

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Adriana - 1 juli 2011 11:26

Måste nämna I Blame Coco vars sångerska är Stings dotter ( som liknar honombåde utseende- och röstmässigt). Också ett band som höll förväntningarna och jag gillar dessutom sångerskans totala avsaknad av typiska kvinnliga " jag måste nog se ut så här för att få uppmärksamhet". Således inget högklackat, rysch kortkort och bjäfs. Fan vad skönt!!

Av Adriana - 1 juli 2011 10:29

Dag två började lite beige med Veronica Maggios vaniljpop. Trevligt att lyssna på på radio men igår kändes scenen väldigt stor.. Vi kollade på 30 seconds to Mars mest för att fylla ut tiden och även om jag inte alls begriper mig på den musiken så var Jared Leto klart underhållande - en blandning av allsångsledare och dagisfröken i sina anvisningar till publiken :). Kvällens två höjdare var Amplifetes som vi tittade på vid en av de minsta scenerna tillsammans med kanske högst ett par hundra i publiken ( sjuk kontrast då vi kom direkt från Volbeat som hade minst 10000 eller fler framför scen!) och M.I.A som var helt sanslöst bra! Kan bara säga att om jag haft gall- eller njurstenar så vore de helt bortsprängda nu men fötterna gör ont av allt hoppande o dansande. Ett minus i år när de sålt mer biljetter än nånsin är att ett av områdena vid två tillfällen igår blivit fullsatta o avspärrade. Först när Oscar Linnros spelade ( förvåning men skitsamman för min del) sedan när det var dags för Deadmau5 som jag gärna avslutat med. Om de hade varit största orsaken till att åka till Borlänge hade jag varit dödligt förbannad. Tur att det inte var så ;)

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards