Addi

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Adriana - 16 april 2011 16:33

Intressant med länkarna till mina gamla bloginlägg. Såg precis att just de här dagarna, fast för två år sedan så åkte Roland och jag till Oman första gången. Det är nog den absolut bästa resa jag nånsin gjort.

Efter en lång slitig vinter (när är den inte så?) så var det totalt fantastiskt med Omans värme: ligga och slappa under parasollen, hoppa omkring i vågorna i 27-gradigt vatten och äta all den goda maten.


Nåväl, för att vara Sverige så visade sig ändå vädret från sin bästa sida idag - även om det inte är Omanvärme.

Jag var i stallet och hjälpte Sanna att tvätta av Sacha. Imorgon ska jag nog ta itu med Coffee. Roland har varit ute och oljat altanen och röjt lite allmänt i trädgården. Ytterdörren har fått stå öppen, för det var varmare i solen ute, än inne.


Imorgon går Lovisedalsritten av stapeln och det skulle ju bli ännu finare väder då. Så skönt för både arrangörer och deltagare!

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards