Addi

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Adriana - 29 juni 2010 21:44

Jaha. Imorgon är dagen D - eller dagen F som i festival då.

Lyckligt ovetandes om vad det kommer att innebära försöker jag packa nån sorts lätt packning som förhoppningsvis kommer att täcka mina behov någotsånär.

Öronproppar, huvudvärkstabletter och Resorb (bara för att jag är dålig på att dricka vatten - inget annat!) är givet.

Det olätta i packningen är luftmadrasserna. De väger tamejsjutton flera TON!!

Tur att tältet är en flugviktare.


Annars känns det som att resa till ett främmande land. Har vaga aningar om vad resan kan handla om, men vet inget säkert. I och för sig är det då det brukar bli som bäst, när jag inte har några förväntningar eller förutfattade meningar. Det blir helt enkelt som det blir och jag försöker möta upp ett och annat "kanske" genom att packa något som måhända kan hjälpa. Eller inte.

Allt skall dock bäras fram till tältplatsen så tungt får det gärna inte bli!


Ska försöka hålla er underrättade om våra vidare öden via min mobil, om jag nu får mobilbloggandet att funka!

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards