Addi

Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

Och här ligger jag kvar, på golvet.

Av Adriana - 16 januari 2014 16:26

Har suttit och tittat på en video om Working Equitation där Världsmästaren Pedro Torres visar lite WE-övningar.

Nu har jag drabbats jag av ett stort VILL HA. Jag vill ha Pedro Torres häst!!


Bara för att knäcka folk till småflis och gnussa näsor i smutsen så påpekar Pedro att hästen är en unghäst.

- Ja eller hur. Den ser ju så outvecklad ut, och inget kan den heller:

WE-video  (Spola över början - det är reklam och en ganska lång pratig inledning).

 

Nu är han ju snäll och tillstår faktiskt att hästen är exeptionellt lättlärd och trevlig i huvudet, men i allafall.
Vill ha, vill ha, vill ha, vill ha, vill ha - sprattel sprattel sprattel. Tänker inte resa mig från golvet förrän jag får!!!


Tror ni han tycker det är OK om man tar den och smyger dit en brun och en grå med pissgul svans istället? Pedro får ju ändå två för en?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adriana - 4 juli 2018 22:02

Helt utan några särskilda förväntningar så bokade vi en resa till Kroatien.Idén startade med att en bekants syster erbjuder seglingsresor i Kroatien. Bilderna därifrån såg verkligen fina ut, men jag är inte nån segelbåtsmänniska. Det kanske är jättet...

Av Adriana - 28 april 2018 14:48

På en middag häromveckan kom samtalet in på en bok som några hade hunnit läsa: Linus Jonkmans Introvert – den tysta revolutionen.   Nu har även jag hunnit läsa den (lyssna på, egentligen). En hel bok som ger mig och mina gelikar, upprättels...

Av Adriana - 12 januari 2018 20:24

Någon gång måste ju vara den första. Så nu blev det så: Kanarieöarna. Har faktiskt aldrig farit på en typisk svensk charterresa dit där nästan alla svenskar tycks ha tillbringat någon semester i sitt liv och deltagit grisfest eller letat hela vecka...

Av Adriana - 30 december 2017 16:15

   Då var det dags igen - ännu ett år har gått och det är åter dags att vänja sig vid att skriva en annan siffra sist på årtalet.       - Skumt år, 2017. Det har spretat än hit och än dit. De senaste åren oftast haft något tema som "håller ihop" ...

Av Adriana - 19 november 2017 18:53

Det var en gång några ingenjörer som arbetade på en firma som tillverkade mobiltelefoner. De var välutbildade och hade länge arbetat med telefontillverkning. De kunde det mesta, allt från att planera, prova, göra prototyper och sedan testa och förbät...

Presentation


Addis Blogg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards